Olot s’adhereix a la campanya de dinamització del comerç de proximitat “Barris antics, molt per oferir, molt per descobrir”

Comparteix-ho amb els teus amics:

37 municipis catalans es visitaran entre ells repartint 1.406 premis, valorats en 117.800 euros, entre els clients dels comerços adherits a la campanya.

La campanya es durà a terme aquest mes de juny i comptarà amb la participació de 2.005 comerços i 40 associacions de comerciants.

Olot, a través de l’Associació de comerciants i amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Olot, l’Associació de placers, l’Associació d’Hostalatge i Turisme Garrotxa, s’adhereix a la campanya que té per objectiu dinamitzar el comerç de proximitat en els municipis.

Aquesta iniciativa consisteix en què, fins al 30 de juny, per cada compra que faci el client en algun dels establiments comercials adherits, rebrà una butlleta que dipositarà en una bústia i que el permetrà participar en un sorteig, que tindrà lloc dissabte 7 de juliol. Els guanyadors podran gaudir de 37 experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles, lots de productes típics..que li ofereixen els 37 municipis que participen a la campanya.

Així, a més de premiar la compra als comerços de proximitat, també es dona a conèixer la riquesa i el patrimoni de cada municipi convidant als guanyadors, amb un acompanyant, a passar un dia complet.

A Olot, el premi consistirà en una visita guiada pel centre de la ciutat i un tast dels productes del territori al Mercat d’Olot. Als premiats se’ls entregarà una motxilla amb productes del territori, descomptes en comerç, restauració, allotjament i entrades gratuïtes als tres museus d’Olot. Els guanyadors de la visita a Olot, visitaran la capital de la Garrotxa el 7 de desembre dins el marc de la mostra de pessebres i el Festival veus.

Impuls a la compra en comerços de proximitat

La Xarxa de Barris amb Projectes està formada per ajuntaments que impulsen plans de millora de barris i posen en marxa aquestes campanyes amb l’objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat i per millorar la qualitat de vida i la cohesió social. L’objectiu és el de recuperar la centralitat comercial dels nuclis històrics i, així, el seu paper de referència.