18 empreses s’hi sumen a la marca 100%Olot

Comparteix-ho amb els teus amics:

18 empreses signen ahir dilluns el conveni de col·laboració del 100%Olot. Amb aquestes, ja són més d’un centenar les empreses, associacions empresarials i entitats que han fet seu el compromís de marca de ciutat

El Saló de Sessions de l’Ajuntament d’Olot ha acollit aquest dilluns 14 de març la signatura del conveni del 100% Olot. 18 empreses han signat l’acord de col·laboració per a l’ús de la marca 100% Olot. Es tracta d’Archiverd, l’Associació Garrotxa Orígen del que menges, Fundació La Fageda, Ecoarquitectura, El Firalet d’en 6Q, El Solell de l’Àvia, Energy Tools Consulting, Fontanella XII, Forn de Pa Santa Magdalena, Germans Esparch, Magdalenes Olot, Mas Castanyer, Mútua Montañesa, Perruqueria i Estètica Natura Estil, Centre Veterianari Rosvet, Sensus, Tour Turístic i Twittink. L’alcalde Josep M. Corominas ha agraït a totes les empreses “el vostre compromís amb la ciutat i que, amb el dia a dia, feu els possibles per portar a arreu el nom d’Olot”.

RP_Signatura100%_16032016_

El 100% Olot és la marca de ciutat que permet a lesempreses i les entitats mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de ciutat. L’any 2012 va tenir lloc la primera signatura d’acords amb les empreses i entitats que van voler transmetre i ajudar a projectar la imatge d’Olot amb la seva activitat diària. Cadascun dels signants ha escollit la modalitat de marca (100% natural, 100% cultural, 100% esportiu, 100% comercial…) així com l’aplicació al seu producte o servei que s’adequa millor a les seves necessitats.

A dia d’avui i després del sisè acte de signatura, ja són 100% Olot 7 associacions empresarials, 74 empreses i 20 entitats que apostenper utilitzar la marca i donar-la a conèixer, a través de la seva feina i del seu dia adia, compromesos amb la qualitat, la feina ben feta i el territori. Totes les empreses, es poden conèixer amb més detall a la pàgina web de turisme www.turismeolot.coma l’apartat Empreses 100%Olot.

A nivell global, entre totes les empreses i associacions, s’estan utilitzant 138 modalitats de la marca a partir de 297 aplicacions. La marca més utilitzada ha estat 100%Olot i 100%Garrotxa i pel que fa a les aplicacions hi ha més diversitat. De totes maneres, les que més destaquen són l’ús de la marca 100% a la pàgina web (43 empreses), a les xarxes socials (42), als correus electrònics (36) i al material publicitari (34) seguit de la resta d’aplicacions com factura i papereria.

Les empreses i entitats que vulguin convertir-se en 100% Olot poden demanar informació a l’Institut Municipal de Promoció d’Olot al carrer Tomàs de Lorenzana número 15 o bé al 972 260 152 extensió 1.

Font. Ajuntament d’Olot

RELACIONAT:

Vídeo: signatura convenis 100% Olot (2013)