Bona participació en el seminari de Màrqueting Nàutic Digital a Empuriabrava

Comparteix-ho amb els teus amics:

El passat dimecres 25 de febrer es va celebrar al Centre Emprèn d’Empuriabrava el Seminari de Màrqueting Nàutic Digital organitzat per l’Associació d’Indústries, Comerç i Serveis Nàutics (ADIN) i impartit per l’empresa IzandoMàrketing de Barcelona. Hi han assistit gairebé 20 participants de diferents empreses nàutiques de la comarca, destacant les locals, d’Empuriabrava i Castelló, així com de Roses, l’Escala, Port de la Selva i Cadaqués.

WP_20150225_11_47_58_Pro-300x168

El seminari s’ha presentat amb un format molt dinàmic, el qual ha donat peu a la participació dels assistents i

El contingut del seminari ha consistit en donar “Les 10 Claus de l’èxit en Màrqueting Nàutic Digital”:

Definir un Pla de màrketing

Web necessària pel negoci

Millorar el posicionament als buscadors

Màrketing de continguts: el bloc

Gestió de clients CMR

Campanyes d’email màrketing

Adwords. Publicitat en Google

Incorporació a les Xarxes Socials

Nous reptes davant els potents operadors on line

Anàlitzar i mesurar resultats

Després del èxit d’aquests seminaris de màrketing digital adreçats al sector nàutic i turístic, ADIN considera oportú portar aquesta formació a diferents punts del territori per tal de formar i donar eines a les empreses del sector nàutic per a millorar la seva promoció i el seu posicionament on line.

Aquesta formació que ha tingut lloc a Empuriabrava tindrà continuïtat en dos localitats més de la costa, properament a Palamós i a Cambrils; els tres punts neuràlgics de la nàutica catalana.

Ajuntament de Castelló d’Empúries

Comparteix-ho amb els teus amics: