Després de l’èxit de l’anterior edició, els establiments de Ripoll repeteixen el “Black Friday”

Comparteix-ho amb els teus amics:

El 29 i 30 de novembre una quarantena d’establiments de Ripoll, participaran a la campanya “Black Friday”, amb l’objectiu d’animar l’activitat comercial local per una banda, i per l’altra, per formar part d’una campanya d’escala mundial.

Així, durant aquests dos dies, les botigues i restaurants adherits. oferiran ofertes i descomptes per atreure l’atenció dels clients i potenciar les compres Nadalenques locals.

A més, les persones que a partir del 4 de novembre hagin efectuat compres majors de 10 € als comerços adherits a la campanya del Black Friday, dipositant el tiquet de compra amb el seu nom i telèfon, a la bústia situada al mateix comerç, entraran al sorteig de 5 vals de 40 €, per gastar durant el dia 29 i 30 de novembre en els comerços participants de la campanya.

La proposta es repeteix novament tenint en compte els resultats positius que la campanya va tenir el 2018. Segons alguns dels establiments participants “les compres van augmentar durant aquell cap de setmana i vam tenir més afluència de Clients”. Per aquest motiu la Unió de Botiguers i l’Ajuntament de Ripoll – representat per l’àrea de promoció econòmica– han volgut promocionar de nou “El Divendres Negre” perquè els Ripollesos i Ripolleses facin les seves compres al comerç de proximitat, obtenint a canvi ofertes, avantatges i una atenció i tracte que difícilment trobaran a les grans superfícies.

Info: Ajunt. Ripoll