El Carnet Jove transforma en virtual el pack de descomptes i l’incorpora a l’aplicació mòbil aquest 2015

Comparteix-ho amb els teus amics:

528.000 joves catalans d’entre 14 i 29 anys s’han fet el Carnet Jove durant el 2014. Per segon any consecutiu s’ha aconseguit una xifra rècord de titulars que representa el 10% dels carnets joves expedits a Europa i el 20% de l’estat espanyol. Per a aquest 2015, l’aplicació mòbil del Carnet Jove, que impulsa el Departament de Benestar Social i Família amb col·laboració amb Caixabank, incorporarà el pack de descomptes. Els titulars doncs no hauran de disposar del pack imprès. A banda de l’avantatge de portar a sobre tots els descomptes geolocalitzats, els responsables destaquen que els permetrà tenir un coneixement més acurat de les necessitats i preferències dels beneficiaris.

944198
ACN Neus Munté, consellera de Benestar Social i Família, i Jordi Nicolau, representant Caixabank, han presentat aquest dilluns les novetats del Carnet Jove per al 2015.

El Carnet Jove d’aquest 2015 ja no tindrà el tradicional pack de vals de descompte en paper, que els titulars havien de recollir a les oficines de la Caixa un cop renovat el carnet. El pack es torna virtual i formarà part, després del registre pertinent del titular, de l’aplicació de Carnet Jove per a smartphones. D’aquesta manera, es pretén facilitar l’ús d’aquests avantatges als més joves, fent-los més accessibles pel fet de portar-ho sempre a sobre, i conèixer amb detall on són els descomptes més propers gràcies a la geolocalització dels dispositius. A més a més, els responsables del Carnet Jove, disposaran d’informació més acurada per conèixer necessitats, prioritats i usos d’aquesta targeta, ja que quedarà recollida de manera més fàcil.

Aquesta és la principal novetat del Carnet Jove d’enguany que els seus impulsors han presentat aquest dilluns. Des de CAixaBank, s’ha apuntat que fer virtual al pack és adaptar-se a les experiències del s clients. Jordi Nicolau, director territorial de Barcelona de l’entitat bancària, ha destacat que s’ha anat adaptant el Carnet Jove a la realitat i ha explicat que la major part d’accessos a la línia oberta es fa a través del telèfon mòbil. Per això, considera imprescindible aquesta transformació introduint el llenguatge dels més joves.

Actualment, un 15% dels avantatges són en l’àmbit de la cultura, i un 13% de la formació, sectors que els segueixen la mobilitat i el turisme. Aquestes són les poques dades que es tenen de l’ús del Carnet Jove. Amb el nou sistema, Josep Maria Serrano, cap de màrqueting de Carnet Jove, ha recordat que es podrà disposar de detalls que permetran definir amb concreció i personalitzar els diferents sectors i l’àmbit territorial on s’usen aquests avantatges o descomptes que no oferia el pack en paper.

Enguany, el pack de descomptes inclou 146 vals que majoritàriament són 2×1, valorats en més de 2.500 euros. En total, hi ha més de 8.000 avantatges gràcies a aquest carnet, permanents i temporals, que els titulars poden gaudir al llarg de l’any i no es descarta anar-ne afegint durant els propers mesos. Així ho ha explicat Neus Munté, consellera de Benestar Social i Família que ha destacat que estan ”satisfets” del desenvolupament” del Carnet Jove els darrers anys i ha apuntat que és una eina per afavorir ”l’emancipació” dels joves i la seva participació.

Rècord de titulars

Per segon any consecutiu, el Carnet Jove va registrar aquest 2014 passat, un rècord de titulars, arribant als 528.984 joves d’entre 14 i 29 anys. Això suposa 4 de cada deu joves que el poden tenir, la proporció però, és de la meitat en la franja d’entre els 18 i els 25. Tot i la satisfacció de suposar el 10% dels carnets joves expedits a Europa i el 20% dels expedits a l’estat espanyol, CaixaBank es fixa com a objectiu millorar aquestes dades per arribar a més joves. Gairebé la meitat d’aquests titulars opten pel carnet financer que els converteix en client de la Caixa per a joves, LKXA, que té una quota de penetració del 57’9% entre els 14 i 25 anys.