El mercat d’Olot reparteix a domicili a més de 500 usuaris

Comparteix-ho amb els teus amics:

El mercat d’Olot reparteix a domicili a més de 500 usuaris

Amb la declaració de l’estat d’alarma el passat 16 de març,  el Mercat d’Olot va iniciar el servei de repartiment a domicili amb l’objectiu que tots  els seus clients poguessin continuar gaudint de producte fresc, de qualitat i proximitat.

El servei, sense cap cost afegit a la compra, ha registrat més de 500 clients d’arreu de  la comarca. Tot i que la majoria de repartiments han estat a Olot, també se n’han fet a  Batet de la Serra, Castellfollit de la Roca, les Planes d’Hostoles, Les Preses, Sant Joan  les Fonts, Santa Pau, la Vall d’en Bas, la Vall de Bianya o Oix, on un grup de veïns es van  organitzar per centralitzar les compres.

La iniciativa, que ha comptat amb la col·laboració de l’empresa de repartiment Hiru, va  tenir molt bona acollida des del primer dia i es mantindrà com un servei més que  ofereix el Mercat d’Olot. A partir d’ara, però, el repartiment de les comandes es  centralitzarà els divendres, ja que amb la tornada a la normalitat, molts clients han  recuperat l’hàbit d’anar a pllaça a comprar.

A més d’aquest nou servei, la plaça Mercat d’Olot s’ha adaptat a la situació generada  per la pandèmia reforçant tot el servei de neteja i controlant l’aforament els dies amb  més afluència.

Instal·lació de vidres a la façana interior de la plaça Hospital

A partir del 2 d’agost i fins el 23 del mateix mes, hi haurà una bastida al vestíbul que té  accés a les instal·lacions per la Plaça Hospital. Aquesta, permetrà la instal·lació del  segon i tercer pis de vidres de la façana interior. Tan l’activitat del mercat com la del  supermercat no es veuran afectades, ja que les obres d’instal·lació de més risc per als  clients i treballadors i que obligarien a tancar les instal·lacions es realitzaran en dies  festius o hores de tancament al públic.