Informació de l’Oficina de Consum de la Garrotxa en relació als serveis contractats amb Dentix

Comparteix-ho amb els teus amics:

Informació de l’Oficina de Consum de la Garrotxa en relació als serveis contractats amb Dentix

Si s’ha pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que s’hagi prestat completament, en primer lloc cal recopilar tota la documentació –publicitat, pressupost, contracte, factures, etc.– per reclamar.

L’Agència Catalana del Consum té constància del tancament de les clíniques dentals Dentix, per tant, si teniu contractat un tractament en aquestes clíniques i heu pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que us l’hagin prestat completament, us aconsellem que:

  • Recopileu tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contracte, factures, etc.)
  • Mireu d’aconseguir el vostre historial mèdic sol·licitant-lo:
    • per telèfon al Servei d’atenció al pacient de Dentix 900 83 50 10
    • o bé a la seu social de l’empresa: Dentoestétic Centro de Salud y Estética Dental, SL (Dentix). Av. Ribera del Loira, 56-58, 2a planta, 28042 (Madrid).
  • Per reclamar:
    • Si vau finançar el pagament amb un crèdit al consum vinculat a la prestació del servei:
      • Reclameu a Dentix (seu social).
      • Dirigiu-vos a l’entitat financera que us ha concedit el préstec -adjuntant la reclamació feta a Dentix- per reclamar l’anul·lació dels càrrecs pendents de pagament i, si escau, la devolució de la part ja abonada i no prestada.
      • Si no atenen la vostra sol·licitud en el termini màxim d’1 mes, presenteu la reclamació a l’oficina de consum del vostre municipi o a l’Agència Catalana del Consum (trobeu la vostra oficina).
    • Si vau pagar amb targeta de crèdit, contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs.
    • Si vau pagar el tractament al comptat heu de reclamar els imports a Dentix, però com que aquesta empresa ha sol·licitat el concurs de creditors, caldrà esperar a veure com evoluciona aquest procediment judicial, de la qual cosa informarem des d’aquest mateix web de l’Agència Catalana del Consum.

Si requeriu alguna intervenció immediata (retirada de punts, infecció, dolor agut…) podeu anar al vostre Centre d’Atenció Primària per tal que el metge de capçalera adopti les mesures adients.

En cas que us hagueu adreçat a un altre odontòleg, demaneu-li una valoració de l’estat dels tractaments rebuts i/o pendents de rebre.Qualsevol novetat la podreu consultar en aquest mateix web consum.gencat.cat.

També podeu demanar assessorament a una organització de persones consumidores registrada a Catalunya.