Vídeo: La Vall d’en Bas posa en marxa una web per millorar la comunicació amb la ciutadania

Comparteix-ho amb els teus amics:

L’Ajuntament de la Vall d’en Bas, fidel a la seva política de tenir contacte permanent amb la ciutadania, ha posat a la disposició dels habitants del municipi l’aplicatiu “La vall en un clic”, amb l’objectiu d’incorporar nous sistemes de comunicació municipal, sense deixar de banda els tradicionals.

https://vimeo.com/147501876

Des de finals d’octubre de 2015, al web municipal de l’Ajuntament s’hi pot trobar aquest portal de recollida de queixes, demandes, preguntes i suggeriments veïnals, de tot tipus. Totes les preguntes són públiques i tothom que entri a l’aplicatiu podrà llegir-les; això sí, mantenint sempre l’anonimat de qui les ha formulades. Quan l’ajuntament rep la pregunta, en dóna una resposta, que també queda en obert per lectura pública.

La peculiaritat d’aquest sistema de pregunta-resposta és que l’ajuntament pot contestar fins a dues o tres vegades la mateixa pregunta: quan es comença a tramitar, mentre es gestiona i quan està resolta. Segons l’alcalde del municipi, Lluís Amat, “aquesta eina ens permet ser molt transparents amb la gestió municipal, i donar a conèixer en què es destinen els recursos públics, alhora que possibilita que la gent es faci una idea de la complexitat d’algunes intervencions, que no depenen només de la voluntat municipal.”

CP00001

En aquest mes i escaig de funcionament, “La Vall en un clic” ja ha rebut una trentena de preguntes o suggeriments. Amat comenta que l’equip de govern estan “molt satisfets amb aquesta xifra perquè demostra que l’aplicatiu ha tingut una bona acceptació entre la ciutadania, i que la gent té ganes de participar i implicar-se en el que és de tots.” Més informació: www.lavallenunclic.cat