L’Ajuntament de Vilobí d’Onyar convoca un concurs de fotografia per a il·lustrar el calendari del 2016

Primer premi Calendari 2015. Autor, Jordi Carruana Pérez.
Comparteix-ho amb els teus amics:

La fotografia guanyadora serà publicada a la portada del calendari, i el seu autor rebrà 200€ en metàl·lic. El termini per a fer arribar les obres a l’Ajuntament és el dilluns 30 de novembre.

Primer premi Calendari 2015. Autor, Jordi Carruana Pérez.
Primer premi Calendari 2015. Autor, Jordi Carruana Pérez.

Un any més, pels volts de final d’any, l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar convoca un concurs de fotografia per a il·lustrar el calendari de l’any següent, en aquest cas, el 2016. La temàtica de les imatges és, en aquesta ocasió, de caràcter lliure, tot i que han de ser realitzades entre el novembre de l’any passat i el d’enguany dins el terme municipal, que inclou els nuclis de Vilobí, Salitja i Sant Dalmai. La participació és oberta a totes les edats i el termini per a fer arribar les obres a l’Ajuntament és el dilluns 30 de novembre.

D’altra banda, cada concursant pot presentar un màxim de 3 imatges, que no poden haver estat premiades en cap altre concurs fotogràfic ni estar pendents de veredicte de cap concurs. Quan als premis, la fotografia guanyadora serà publicada a la portada del calendari, i el seu autor rebrà 200€ en metàl·lic. Les dotze següents imatges seleccionades es repartiran a l’interior, en cadascun dels mesos de l’any.

En l’edició passada es van rebre més d’un centenar de fotografies, corresponents a un total de 47 participants. En aquest sentit, les obres presentades passen a formar part de l’arxiu de l’Ajuntament i poden ser utilitzades per a publicacions promocionals del municipi.

BASES CONCURS FOTOGRÀFIC CALENDARI VILOBÍ D’ONYAR 2016

  1. TEMÀTICA

El tema serà de caràcter lliure. Les fotografies hauran d’haver estat realitzades entre el novembre del 2014 i el novembre del 2015 al terme municipal de Vilobí d’Onyar (Vilobí, Salitja i Sant Dalmai).

  1. PARTICIPACIÓ

El concurs és obert a totes les edats.

  1. MODALITAT

Imatge digitalitzada, amb orientació horitzontal o vertical, a color o en blanc i negre.

  1. OBRES

Cada concursant podrà presentar un màxim de 3 obres, que no poden haver estat premiades en cap altre concurs fotogràfic ni estar pendents de veredicte de cap concurs.

  1. PREMI

200 euros en metàl·lic per al primer premiat i publicació de la fotografia guanyadora com a portada del calendari 2016. Quan a les 12 següents obres seleccionades, es publicaran a l’interior, en cadascun dels mesos de l’any.

  1. TERMINI I PRESENTACIÓ

Les obres es podran presentar fins al dilluns 30 de novembre de 2015. S’han de fer arribar en suport USB o CD a les Oficines Municipals, o enviant un correu electrònic a ajuntament@vilobidonyar.cat amb l’assumpte “Concurs calendari 2016”.

  1. FORMAT

L’arxiu ha d’estar en format JPEG, JPG, PNG o TIFF, en una mida de mínim 15cm pel que fa al costat més petit i amb una resolució de 300ppp. No s’admetrà cap altre format.

  1. IDENTIFICACIÓ

A l’entrega de l’arxiu caldrà indicar el nom de l’autor/a, el lloc i la data en què s’ha fet cada fotografia. No es pot incloure el nom ni cap dada personal, identificativa, firma o marca d’aigua a l’arxiu de les fotografies.

  1. JURAT

El jurat estarà format per persones del municipi vinculades a la fotografia, un responsable de l’Ajuntament i el guanyador de l’edició anterior. La seva decisió serà inapel·lable.

  1. PROPIETAT DE LES OBRES

Les fotografies presentades al concurs passaran a formar part de l’arxiu fotogràfic de l’Ajuntament i podran ser utilitzades per a publicacions promocionals del municipi; mai amb fins lucratius. L’organització es reserva el dret d’editar les obres per a la seva publicació. No es tornaran les fotografies als seus autors, pel que s’aconsella presentar còpies o duplicats.

  1. REUNIÓ DEL JURAT

El jurat podrà declarar qualsevol premi desert. El vot serà secret. El veredicte es farà públic durant la primera setmana de desembre.

La participació comporta la total acceptació d’aquestes bases.