Licitem la redacció de l’estudi informatiu de la variant nord d’Olot

Comparteix-ho amb els teus amics:

L’actuació definirà les alternatives de traçat del tram entre el futur enllaç Olot oest i la connexió amb l’A-26

La futura infraestructura permetrà millorar la mobilitat a l’entorn del municipi, tot reduint el volum de trànsit que ha de travessar el nucli urbà venint des dels túnels de Bracons cap al nord

El Departament de Territori i Sostenibilitat, a través d’Infraestructures.cat, ha iniciat la licitació de la redacció de l’estudi informatiu i de l’estudi d’impacte ambiental per a la variant nord de la C-37 al seu pas per Olot, en concret en el tram entre el futur enllaç oest i la connexió amb l’A-26. Aquesta infraestructura permetrà millorar la mobilitat a l’entorn del municipi, tot reduint el volum de trànsit que ha de travessar el nucli tot venint dels túnels de Bracons. Aquest tram, juntament amb la variant de les Preses i l’altre tram de la variant d’Olot, permetran completar el corredor Vic – Olot per Bracons.

L’estudi, del qual ara es licita la redacció, analitzarà les diverses alternatives de traçat del tram, d’uns quatre quilòmetres de longitud. L’àmbit s’inicia al futur enllaç Olot oest (boca nord del futur túnel de la Pinya) i finalitza a l’actual enllaç entre les carreteres A-26 i C-153 (final de l’autovia Besalú – Olot).

La nova carretera disposarà de tres connexions amb la xarxa local: dos als extrems de l’ actuació (enllaç Olot oest i enllaç amb l’A-26/C-153), i un enllaç central a l’alçada del polígon industrial Pla de Baix.