Representats d’agencies de viatges visiten la Garrotxa

Comparteix-ho amb els teus amics:

Un grup format per onze representants d’agències de viatges integrades a l’Associació Catalana d’Agències de Viatges (ACAVe) va visitar la Garrotxa aquesta setmana en un jornada organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona amb la col·laboració de Turisme Garrotxa, amb l’objectiu de promocionar la variada oferta turística de la comarca.

Visita_agentsACAVE_120516_2

Els agents, procedents de les demarcacions de Barcelona i Girona, van iniciar la visita a l’establiment de turisme rural Mas Garganta, a la Vall d’en Bas, guiats pels seus responsables. Seguidament, els agents van realitzarun recorregut un bicicleta elèctrica des del mateix establiment fins a les Preses, de lamà de Bicicarril.com. Tot seguit el grup va realitzar una passejada en burro pel Parc de Pedra Tosca oferta per Rucs i Someres. Amb aquestes dues activitats el grup va poder descobrir una mostra de l’extensa i variada oferta dirigida al turisme familiar de la que disposa la Garrotxa.

L’indret triat per Turisme Garrotxa per dur a terme el dinar de treball amb els professionals va ser l’hotel Riu Fluvià, establiment de quatre estrelles ubicat a la carretera de Santa Pau i a pocs minuts dels volcansmés coneguts de la Garrotxa. En el transcurs del dinar, Turina Serra, gerent de l’associació Turisme Garrotxa, va explicar als assistents l’oferta turística del territori, posant especial èmfasi en els paquets d’experiències pensants per satisfer les necessitats d’una àmplia diversitat de públics (familiar, incentiu, natura, aventura, etc) i les empreses especialitzades del territori.

Més tard, l’Hotel Mas la Ferreria, una masia reconvertida en hotel de quatre estrelles i preparada per acollir celebracions de format petit i mitjà, va ser l’últim espai visitat pel grup, que va posar rumb a Girona per traslladar-se en tren a les seves destinacions.

La varietat d’oferta hotelera, de restauració, d’activitats, el paisatge i les bones infraestructures turístiques de la comarca van ser els punts més altament valorats pels agents professionals, així com l’entrada en funcionament de l’aplicació “Garrotxa Cultour”, una eina que aporta informació molt útil tant als visitants com als mateixos agents de viatge.