S’obre la campanya Qui no corre…vola!

Comparteix-ho amb els teus amics:

El Teatre de Bescanó impulsa una campanya de promoció amb descomptes de fins al 60% per acostar la cultura a la ciutadania. La campanya que porta per lema Qui no corre…vola! s’obrirà el 16 de juny i es tancarà quan s’esgotin les 1.500 entrades que entren en la promoció.

Bescanó, 9 de juny de 2014. Després del gran ressò obtingut arreu del món amb l’original protesta per combatre la pujada de l’IVA i “Per la salut de la cultura”, amb la venda durant uns dies de pastanagues enlloc d’entrades, ara el Teatre de Bescanó fa un pas més i torna a sorprendre amb una potent i imaginativa campanya de promoció que inclou descomptes de fins al 60 per cent en el preu de les entrades de la temporada de tardor. L’objectiu d’aquesta campanya, que porta per lema Qui no corre…vola! , és acostar la cultura a la ciutadana i que el preu de les entrades no sigui una barrera perquè la població pugui gaudir del teatre. D’aquesta manera, el Teatre de Bescanó es consolida com a referent en l’acostament de la cultura a la població.

00109062014

La campanya Qui no corre…vola! s’engegarà el 16 de juny a les 9 del matí i es tancarà quan s’hagin exhaurit les 1.500 entrades que entren en la promoció. Els descomptes s’aplicaran en 15 espectacles que formaran part de la nova temporada d’octubre a desembre. Així, cada actuació tindrà un descompte del 60% en el preu habitual per les vint primeres persones que comprin entrada; les vint persones següents en adquirir-les gaudiran del 40% de descompte; les vint següents pagaran un 20% menys i les quaranta següents s’estalviaran les despeses de gestió que pugen a 1euro.

Els espectacles que formen part de la campanya són, dins l’apartat de Teatre per adults: Confessions de dones de 30, d’Edu Pericas, el 10 d’octubre; Pulmons, de Duncan Macmillan, el 15 de novembre; La nit dels ganivets roents, de Ferran Joanmiquel, el 29 de novembre; Els dies feliços, de Sergi Belbel i protagonitzada per Emma Vilarasau, el 22 de novembre i Losers, de Marta Buchaca, el 13 de desembre. Pel que fa a la programació de teatre familiar, en la promoció s’inclouen La Gran Ilusión de Mago Pop, el 12 d’octubre; l’espectacle de dansa Barcelona City Ballet Project, el 17 d’octubre i Òpera Jove , el 8 de novembre. En l’apartat de teatre infantil , les obres que gaudiran de descomptes són: Tut-turutut la Pincesa, el 19 d’octubre i La Sireneta, el 14 de desembre. I quan a la cartellera de concerts-música formen part de la promoció: l’actuació de Maria del Mar Bonet i Borja Penalba, el 5 d’octubre; La Principal de la Bisbal, el 16 de novembre; Halldor Mar, el 23 de novembre ; Anna Roig i l’Ombre de ton chien, el 30 de novembre i Cor Geriona el 28 de desembre.

D’aquesta manera, el Teatre de Bescanó vol que la seva programació estigui a l’abast de totes les butxaques i que tothom pugui anar a veure espectacles de qualitat a preus reduïts. “El nostre propòsit és que ningú tingui l’excusa de dir no vaig a teatre perquè no m’ho puc permetre”, assegura el director del Teatre de Bescanó Quim Marcé. La campanya dóna la possibilitat de “ poder veure l’Emma Vilarasau per 10 euros si s’hi va ràpid a fer la compra de l’entrada, o Losers i Pulmons que han triomfat aquest hivern a Barcelona per 6 euros” afegeix Marcé. El preu de les entrades a taquilla va dels 8 als 21 euros.

Aquesta campanya, que serveix per promocionar i impulsar la cultura, ve precedida per l’èxit de la que es va dur a terme l’estiu passat amb el nom Tria el preu i també destinada a espectadors previsors. En aquella ocasió tres mesos abans de l’actuació es podien aconseguir entrades amb descomptes de fins a un 60%, dos mesos abans a meitat de preu, i un mes abans amb una rebaixa del 30%. Aquesta és la quarta campanya de promoció amb importants descomptes que porta a terme el Teatre de Bescanó.